Lista :D

här har vi en lista som jag tänkte fixa, eller SKA fixa varje dag ;) här är den då: Dag 1 - 10 saker om mig Dag 2 – Mina favoritaffärer Dag 3 – En kändis jag skulle vilja träffa Dag 4 – Smink jag har på mig dagligen Dag 5 – Min favoritbok Dag 6 – Något pinsamt som hänt mig Dag 7 – Mina favorit skor Dag 8 – Ett plagg jag aldrig skulle ha på mig Dag 9 – Min favoritfilm Dag 10 – En bild ingen sett på mig Dag 11 – Den bästa serien Dag 12 – Något jag älskar att göra Dag 13 – Det här åt jag till middag idag Dag 14 – Hur min drömkille ser ut Dag 15 – En kändis jag skulle vilja byta frisyr med Dag 16 – Min favoritlåt just nu Dag 17 – Vad jag mest ser fram emot i år Dag 18 – Så här ser mitt rum ut Dag 19 – En bild jag inte gillar på mig själv Dag 20 – Bloggar jag läser varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0