Åh vad skönt

Det har vatt med en bloghpaus! Har varit jätte mycket med stallet och så :)
Så jag kan verätta vad som hänt!
Förra veckan stämde min planering bra, jag tävlade och det kändes sjukt bra men jag sög :( I måndes var vi i köpenhamn och jag hittade världens finaste tröja på A&F ja jag vet att dom e ute men shiii vad fins deras kläder e!! Ja i tisdes blev jag sjuk och sen dess har jag legat hemma, fast igår åkte jag hem till cajsa på kvällen och spelade kort :D myyys nu i hösttider :)
Så resten av denna veckans planering:
Torsdag-rida & sova över i stallet
Fredag-leva i stallet, förbereda egon och packa inför tävling
Lördag-tävling och spökkväll med bea & elianne
Söndag-sova ut
Nu står frukost på schemat så hörs
xxx lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0